pátek 13. února 2015

C.M. Stunich- Real Ugly

Autorka: C.M. Stunich
České vydání: nechystá se
Vydání: Kindle Edition, 286 stran
Nakladatelství: Sarian Royal, 2013

Není jednoduché prorazit, a proto, když se kapele Amatory Riot naskytne příležitost připojit se na šňůře ke slavné Indecency, neváhají ani přesto, že Naomi, kytaristka Amatory Riot, má s hlavním zpěvákem Indecency nepříjemnou zkušenost. Turner jí kdysi vzal nevinnost, a zatímco ona do něj byla zamilovaná, on si ani nepamatuje její jméno. Když se teď po letech znovu potkávají, rozhoří se mezi nimi stará vášeň-ať chtějí, nebo ne. Naomi má spoustu tajemství, která se snaží pohřbít, ale našel se někdo, kdo dělá, co může proto, aby je vytáhl na světlo. A až se tak stane, nebude to hezké.




Máte plné zuby ufňukaných hlavních postav, které celý den sedí a hledají si důvody, proč by spolu neměly být? Hrdinek, které jsou průměrné, případě ještě tupé až to bolí, ale ochomýtá se kolem nich tolik kluků, že by si mohli založit vlastní stát? Knížek, kdy jsou postavy (skoro) dospělé, ale slovo sex si musí pomalu hledat ve slovníku a při každé narážce zrudnou až na zadku? Tak čtěte dál, tohle by vás mohlo zaujmout. 

"What is with this chick and who the hell does she think she is? Why doesn’t she worship me like everybody else?" 

Já jsem obrovský fanoušek rockové hudby, i když teda z jiné doby, takže tahle knížka pro mě byla jasná must-read. Když k tomu navíc připočtu úžasnou obálku a grafické zpracování knihy, zajímavou anotaci a ty pochvalné recenze, není o čem diskutovat. A hudební stránkou jsem zklamaná opravdu nebyla. Popis toho, kdy byly hlavní postavy na jevišti, jejich vztah k hudbě- to je něco úžasného. Vážně ráda bych slyšela písničky, které autorka vymyslela, ve skutečnosti. ¨

"I slapped him in the face, so he’s into me now. I think he just wants his balls back."

Naomi a Turner jsou jedny z nejdivnějších postav, se kterými jsem se setkala. Turner je frontman kapely jménem Indecency a život rockové hvězdy si užívá plnými doušky. Buď je sjetý, nebo namol a fanynky střídá tak, že se divím, že ještě nechytil nějakou SPN- i když kdoví. I přesto má úžasný hlas a dokáže dovézt publikum do extáze. Naomi je pak to samé v bledě modrém, akorát ve své kapele, Amatory Riot, hraje druhé housle na kytaru. Oba jsou tak trochu psychopati, co hudbu milují nadevše. Naomi i Turner jsou zajímavé postavy, ale kvůli jejich způsobu života je pomalu nemožné se s nimi sžít. 

"Turner and I will never, ever happen. I’d rather die first."

Máme tady ukázkový případ, jak je hranice mezi láskou a nenávistí tenká. Vztah těch dvou je jedna šílená jízda, kdy má člověk chuť je oba proliskat. Jednu chvíli jsem jim hrozně fandils a chtěla jsem, ať skončí spolu, ale v tu další jsem doufala, že půjde každý vlastní cestou, protože tohle není normální. Ta chemie mezi nimi a sexuální napětí ze stránek na vás doslova dýchaly. Musím ale říct, že některé scény jsou vážně nechutné a člověk má chuť dát si po jejich přečtení sprchu. 

"You hate me. I get it. I can wait."

Real Ugly je šílená knížka plná extrémů, dramatu, tajemství a nečekaných zvratů. Autorka nás celou dobu nechává tápat ve tmě a na konec hodí obrovský cliffhanger. My teď máme štěstí, že venku už je sedm dílů, a to se sakra stalo kdy?! takže není problém pokračovat, ale vážně bych nechtěla být na místě těch, co první díl četli v době, kdy vyšel. Každopádně Real Ugly je příjemná změna mezi všemi těmi otravnými NA knížkami, které jsou všechny na jedno brdo. Rozhodně to ale není kniha pro každého, protože kdyby se například ze všech dialogů vypustily vulgarismy, byla by tak o půlku kratší. Když to shrnu- Real Ugly se mi celkem líbila, ale není to nic, co by ve mně zanechalo nějaký hlubší dojem. Druhý díl si určitě přečtu, ale nechám si ho zase na dobu, kdy budu potřebovat něco jiného. 



5 komentářů:

  1. Tak to vypadá hodně zajímavě a originálně, Určitě to je něco jiného než všechny romantické YA, kterých se teď vydává požehnaně. Mě vulgarismus a všechno tohle vůbec nevadí a naopak to v některých knížkách i vítám. Mohli by to vydat i v češtině, fakt to vypadá skvěle :D Krásná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé a originální to je, ale fakt to nesedne každému. Ale zase je pravda, že to člověka úplně vytrhne z toho stereotypu. Já jsem byla normálně v šoku, když jsem to otevřela :D
      Vulgarismy mi taky moc nevadí, tady toho bylo fakt požehnaně. Jenomže sem se to hodí. Fakt by mě naštvalo, kdyby to autorka nějak extra přikrášlovala.
      Ty nečteš v angličtině? Nevím proč, ale vždycky jsem si myslela, že jo :D
      Nemyslím teda, že by se toho nějaké nakladatelství chytlo, ale tak kdovíí.
      Děkuji!

      Vymazat
  2. Na knihu som kedysi dávno čítala pozitívnu recenziu a vravela som si, že "možno niekedy". Teraz si mi pripomenula a stále je to možno niekedy.:D Totiž, znie dosť originálne a tak, ale ktovie, či by mi sadla. Plus ma vydesilo tých 7 dielov, what?!:D Anyway, skvelá recenzia.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že vím, jakou recenzi myslíš, protože jsem taky nějakou četla a myslím, že u ní byl tvůj komentář. Taky mě na ni nalákala právě ta recenze.
      Jdi do ní! Jsem zvědavá, jestli se ti bude líbit :D
      Bože mluvíš mi z duše! Já jsem myslela, že jsou tak tři a teď jsem mrkla na GR a sedm.
      Děkuji!

      Vymazat
  3. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat